Radka Páleníková Kdyby byla vyslyšena přání všech, kteří touží mít svou veledůležitou událost na hlavní stránce či v hlavním vysílacím čase, asi bychom se divili. Noviny by se nám nejspíš už nevešly do tašky, neboť by nabobtnaly do velikosti big či přímo megaboardu a hlavní vysílací relace by trvala 24 hodin denně. Ani pak bychom nejspíš nebyli spokojeni. Vadilo by nám, že naše zpráva není umístěna na nejlépe viditelném místě, že nemá dostatečně výrazný titulek, že… Jak by takové nahuštění všeho nejdůležitějšího do omezeného prostoru mohlo vypadat si snadno představíte při návštěvě webu anglického studenta Alexe Tewa: miliondollarhomepage.com. Potřeboval peníze na studium a začal prodávat reklamní plochu podle jednoduchého ceníku: jeden pixel za dolar (stránku tvoří milion pixelů). Svých 2800 pixelů si neváhal koupit ani deník The Times. Alexův nápad média zaujal natolik, že se záhy sama postarala o celosvětovou propagaci (ZDE). Nebuďme tedy smutní, že ne všude se Bambiriáda objevila na titulní stránce a pokud ano, byla to spíš lokální média (např. Prostějovský týden, Týdeník Havířovsko, Olomoucký den, Týdeník Frýdecko-Místecko. Moravskoslezský týdeník, Českobudějovické listy). Radujme se i ze stránek třetích nebo třeba sedmnáctých, z obrázků a textů, v kterých je zmiňována existence různých spolků, které s dětmi a mládeží pracují celoročně.

    Autor